תגובה!!

מגיב יקר אני איתך-אל תרגיש בודד! D:

לחץ על התמונה כדי לצפות בגודל מלא

תגובות

  1. אנונימי2/3/11

    דןןן אח שלי היקר!! איןן עלייךךך !! איזה מללךך אתה יוצא כל פעם מחדש! תמשיך ככה ^^

    השבמחק
  2. אנונימי2/3/11

    אריאל :P ^^^XD

    השבמחק
  3. אנונימי2/3/11

    DAN TU ES TJRS SUPER DANS TON DOMAINE DANIELLE!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  4. rhooooooo
    une danielle!mais c que ca fait super longtemp ca
    un enoooooorme mazal tov !pour toute ta famille
    et pis des biz pour tlm ,voila!
    n'oublie pas de me rendre visite sur le blog de temp en temp

    השבמחק
  5. דבורה3/3/11

    מזל טוב על הבלוג!!
    הציורים מדהימים כמו תמיד! אני עוד הכרתי אותך בתחילת הדרך, אולי יום אחד הציורים שלך ימכרו במיליונים!! :)
    הרבה הצלחה בהמשך הדרך
    דבורה ארנון (ex bensahel )

    השבמחק
  6. חזזזק!!! נקרעתי מצחוק! אתה גדול!! תמשיך, תמשיך ואל תפסיק!

    השבמחק
  7. אנונימי3/3/11

    אחד הטובים...

    השבמחק
  8. אנונימי23/3/11

    רק כדי שלא אעבור על הציור הזו בלי להגיב לך...
    הציורים שלך מדהימים. שאפו...

    תמשיך להצליח...!!!
    פרוגאית.

    השבמחק
  9. אנונימי4/5/11

    חזק ביותר! אהבתי....

    (אחד מפרוג)

    השבמחק
  10. חזק! אולי אתה צריך לחשוב על ספר בסגנון...! :)

    השבמחק
  11. אבימי17/10/11

    עוצמה עצומה ביותר, דן! שיבוח נוראי!! הצלחת להצחיק יהודי יבש כחרס... אין דברים כאלה...

    השבמחק
  12. אנונימי7/11/11

    http://www.youtube.com/watch?v=6dDYaa1v0Ww

    השבמחק
  13. אנונימי12/3/12

    דן פליייייייייייז תעשה לי בלוג זה כל כך קול נב אתה מתריף ואתה הצייר מיספר 1בעולם ואגב זאת תהילה אחותך שגם יודעת לצייר אבל אני לא רוצה להשביץ אז תדבר איתי כבר בתלפון ביי ( מזה בלוג?!) חחחחח תסביר לי כבר בשבת אם תהיה אני אוהבת אותך מממממממממאאאאאאאאווווודדדדדד !אתה חלום של כל ילד
    .

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורס קומיקס!!